به گزارش روابط عمومی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان از روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی خلاقانه ترین رویداد آموزشی استارتاپ سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی (استم آپ) در جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار خواهد شد.

این رویداد سه روزه با حضور صاحبان ایده، توسعه دهنده ها، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ تیر ماه برگزار می گردد.

دکتر کیهان ور دبیر کل رویداد گفت: این رویداد را می توان به دو بخش اصلی که هر کدام چند زیر شاخه دارند تقسیم بندی نمود :

الف) خدمات در حیطه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی :

شامل تمام خدمات علمی، تجاری، بازاریابی، مشاوره  و … به شرکت ها و آزمایشگاه ها در زمینه تحقیقات، تولید محصولات، تسهیل فرایندهای کاری و اداری، بهبود روش های دسترسی و تهیه مواد اولیه و شبکه های اجتماعی ….. .

این خدمات می‌توانند  به شکل شرکت های معمولی و یا روش های نوین شامل و بسایت ها، اپلیکیشن ها و … باشند. در نتیجه به صورت کلی شامل موارد زیر می باشند.

 

  1. خدمات مشاوره ای علمی
  2. خدمات مشاوره تجاری و بازاریابی
  3. خدمات انتقال دانش
  4. تسهیل فرایند های دشوار با روش های نوین
  5. فناوری های مبتنی بر انفورماتیک

 

ب) محصولات فناورانه در حیطه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی :

شامل تمام محصولات آزمایشگاهی، پزشکی، بهبود کیفیت زندگی و …. می باشد که به توسط علوم و فناوری های سلول های بنیادی ساخته شده است.

وی افزود: به این ترتیب و با توجه به همگرا بودن و نفس بین رشته ای موضوع پزشکی بازساختی افراد از رشته های متنوع، فنی، مهندسی، شیمی، زیست شناسی و علوم پزشکی می تواند در این رویدا شرکت با تشکیل تیم های بین رشته ای به توسعه ی ایده های فرد در راستای فرایندBench to bedside  بپردازند.

 

قابل ذکر است در این رویداد ۳ کارگاه با عناوین زیر نیز برگزار می گردد:

 

۱٫Steps to building an effective team

۲٫Tune your startup Pitch Presentation

۳٫Business model canvas for startups

 

مهلت ثبت نام برای دانشجویان و دانش آموزان فقط تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۶ می باشد.

 

There are no comments yet.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).